ΠΡΟΩΘΗΣΗ “ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ”

ΠΡΟΩΘΗΣΗ “ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ”

indoor activity: διαγωνίζονται μεταξύ τους δύο ομάδες ή τμήματα (ή ανά δύο άτομα σε ζευγάρια) περιγράφοντας για 3′ η μία στην άλλη το ποια είναι και τι ακριβώς κάνει. Οι ομάδες έχουν στη διάθεσή τους 5΄ για να προωθήσουν όσο μπορούν καλύτερα το “προϊόν”, δηλαδή την άλλη ομάδα. Βαθμολογείται η “προώθηση” του “προϊόντος” από κριτική επιτροπή. Όταν πρόκειται για εταιρία, καλό θα ήταν να συμμετέχει και εκπρόσωπος ή εκπρόσωποι της εταιρίας.